توضیحات
استفاده کامل از دادههای رفتاری شرکت خود را با یادگیری ابزارهایی که بهطور خاص برای تجزیه و تحلیل دادههای رفتاری طراحی شدهاند بهره ببرید. الگوریتمهای علوم داده و ابزارهای پیشبینی پیشبینی مشتریان رفتاری، مانند کلیکها در وبسایت یا خرید در یک سوپرمارکت، را به عنوان هر داده دیگری در نظر میگیرند. در عوض، این راهنمای عملی، روشهای قدرتمندی را که بهطور خاص برای تجزیه و تحلیل دادههای رفتاری طراحی شدهاند، معرفی میکند.
طراحی آزمایشی پیشرفته به شما کمک میکند تا از آزمون A/B بیشترین استفاده را ببرید، در حالی که نمودارهای علل و معلولی به شما اجازه میدهند تا عوامل رفتاری را بیابید حتی زمانی که قادر به اجرای آزمایش نیستید. این کتاب عملی با سبکی قابل دسترس برای دانشمندان داده، تحلیلگران تجاری و دانشمندان رفتاری، مثالها و تمرینات کاملی را در R و Python ارائه میدهد تا به شما کمک کند که بیشتر برای دادههای خود بفهمید. در این کتاب مباحث زیر را یاد میگیرید:
- درک مفصل دادههای رفتاری
- بررسی تفاوتهای بین اندازهگیری و پیشبینی
- یادگیری نحوه پاکسازی و آمادهسازی دادههای رفتاری
- طراحی و تجزیه و تحلیل آزمایشها برای تصمیمگیری بهینه تجاری
- استفاده از دادههای رفتاری برای درک و اندازهگیری علت و معلولی