توضیحات
در دنیای فناوری امروزی که به سرعت در حال رشد است، مدیریت محصول خوب برای حفظ مزیت رقابتی، امری حیاتی است. با این حال، مدیریت انسان و پیمایش نقشههای راه پیچیدهی محصول کار سادهای نیست و به ندرت میتوان رهبر محصولی را پیدا کرد که بتواند یک محصول دیجیتالی را از مفهومی تا راهاندازی را بدون چند مشکل عمده مدیریت کند. چرا برخی از رهبران محصول موفق میشوند و برخی دیگر موفق نمیشوند!؟
در این کتاب با نزدیک به ۱۰۰ مدیر محصول پیشرو از سراسر جهان مصاحبه شده و تجربیات آنها برای خوانندگان کتاب ارائه شده است. ریچارد بانفیلد، مارتین اریکسون و نیت واکینگشا، نویسندگان کتاب، از سالها تجربه در طراحی و توسعهی محصول استفاده میکنند تا رویکردها، سبکها، بینشها و تکنیکهای مدیران محصول موفق را به تصویر بکشند. اگر میخواهید بدانید «چه چیزی رهبران محصول خوب را هدایت میکند»، این کتاب منبع غیرقابل جایگزین است.
رهبری محصول در سه بخش به شما کمک میکند:
- مضامین و الگوهای تیمهای موفق و رهبران آنها و راههای دستیابی به آن ویژگیها را کاوش کنید.
- بهترین رویکردها برای هدایت تیم محصول خود در مراحل راهاندازی، ظهور و شرکت در تکامل یک کمپانی را کاوش کنید.
- استراتژیها و تاکتیکها برای کار با مشتریان، آژانسها، شرکا و ذینفعان خارجی را کاوش و بررسی کنید.