توضیحات
کتاب راهنمای پیش رو در مورد نحوهی استفاده از Lean Startup برای ساخت محصولات مشتری پسند را آموزش میدهد.
کتاب Lean Startup Playbook، راهنمای عملی برای ساخت محصولاتی است که مشتریان دوست دارند. فرقی نمیکند که شما در یک استارتاپ یا یک شرکت بزرگ و رسمی کار میکنید، همهی ما میدانیم که ساخت محصولات بینقص و عالی کار سخت و مشکلی است. در بیشتر مواقع این محصولات جدید با شکست مواجه میشوند. این کتاب از طریق راهنمایی و مشاورهی واضح و گام به گام به بهبود شانس شما برای ساخت محصولات موفق کمک میکند.
جنبش Lean Startup ایدههای جدید و ارزشمندی در مورد توسعهی محصول ارائه و هیجان زیادی ایجاد کرده است. هرچند، بسیاری از شرکتها هنوزتفکر ناب را با موفقیت اتخاذ نکردهاند. با وجود اشتیاق و آشنایی با مفاهیم سطح بالا، بسیاری از تیمها در تلاش برای پذیرش ناب با چالشهایی روبرو میشوند، زیرا احساس میکنند راهنمایی خاصی در مورد اینکه دقیقا چه کاری باید انجام دهند، ندارند.
اگر به اصول استارتاپ ناب علاقه دارید و میخواهید از آنها برای توسعهی محصولات موفق و برنده استفاده کنید، کتاب Lean Startup برای شما و کسب و کارتان مناسب است. این کتاب، فرآیند محصول ناب؛ که «روشی قابل تکرار و قابل پیگیری برای تکرار راه و روش شما به سمت تناسب محصول با بازار» است را توصیف میکند.
این کتاب شما را راهنمایی میکند که چگونه:
- مشتریان هدف خود را مشخص کنید.
- نیازهای مشتری را شناسایی کنید.
- یک استراتژی محصول برنده ایجاد کنید.
- در مورد حداقل محصول قابل دوام (MVP) خود تصمیم بگیرید.
- نمونهی اولیهی MVP خود را طراحی کنید.
- امویپی خود را با مشتریانتان امتحان کنید.
- برای دستیابی به تناسب محصول با بازار، به سرعت تکرار کنید.