کتاب INSPIRED: How to Create Tech Products Customers Love

شناسه محصول: X-B-003
قیمت: ۲۷۱,۵۰۰ تومان

توضیحات

اگر به عنوان یک بیزینس و استارتاپ در حال فعالیت هستید، سعی کنید محصولاتی را طراحی کنید، بسازید، و مقیاس‌بندی کنید که مورد استقبال مصرف‌کنندگان و مشتریان‌تان قرار بگیرد. 

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که موفق‌ترین شرکت‌های فناوری امروزی از جمله آمازون، گوگل، فیسبوک، نتفلیکس، تسلا چگونه محصولات‌شان را طراحی می‌کنند که میلیاردها طرفدار در سراسر جهان به دست آورده است؟ در این کتاب، مارتی کیگان، رهبر فکری و مدیریت محصول فناوری، یک دوره کلاس کامل و جامع در مورد چگونگی ساختار و کارکنان یک سازمان محصول پرجنب‌وجوش و موفق، و نحوه‌ی کشف و ارائه‌ی محصولات فناوری که مشتریان شما دوست دارند، و برای کسب و کارتان مفید خواهد بود را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

خوانندگان با مطالعه‌ی بخش‌هایی در مورد گردآوری افراد و مجموعه مهارت‌های مناسب، کشف محصول مناسب، پذیرش یک فرآیند موثر و در عین حال سبک وزن، و ایجاد فرهنگ قوی محصول (بهترین تیم‌های محصول دارای فرهنگ قوی مبتنی بر کشف و تحویل هستند. این تیم‌ها برای آزمایش‌ و کاهش ریسک ارزش قائل هستند)، می‌توانند اطلاعاتی که یاد می‌گیرند را بکار برده و از آن‌ها در سازمان خود بهره ببرند. شما با این تلاش‌های مستمر، محصولات خود را به طور چشمگیری بهبود خواهید داد. 

چه در مراحل اولیه استارت‌آپ خود هستید که برای رسیدن به تناسب محصول با بازار کار می‌کند، یا یک شرکت در مرحله رشد که تلاش می‌کند تا سازمان محصول خود را افزایش دهد، یا یک شرکت بزرگ و با سابقه طولانی که در تلاش است توانایی خود را برای ارائه مداوم ارزش جدید به مشتریانش را دوباره به دست آورد. کتاب INSPIRED شما و سازمان محصول‌تان را به سطح جدیدی از تعامل با مشتری، نوآوری مداوم و موفقیت تجاری می‌برد.

این کتاب با داستان‌های شخصی نویسنده، و مشخصاتی از برخی از موفق‌ترین مدیران محصول امروزی و شرکت‌های محصولات مبتنی بر فناوری، از جمله، Adobe، Apple، BBC، Google، Microsoft و Netflix، به شما نشان می‌دهد که چگونه با افزایش تلاش‌، محصولات فن‌آورانه‌ای را که مشتری دوست دارد را طراحی کرده و بسازید.

اولین نسخه از این کتاب که ده سال پیش منتشر شد، خود را به عنوان مرجع اصلی برای مدیران محصولات فناوری تثبیت کرد و تقریباً در قفسه‌های همه‌ی شرکت‌های فناوری موفق در سراسر جهان یافت می‌شود. نسخه‌ی دوم کتاب کاملا به روز شده و هدفش ارائه‌ی ارزشمندترین و جدیدترین منبع برای مدیران محصولات فناوری است. این کتاب با به اشتراک گذاشتن آخرین شیوه‌ها و تکنیک‌های موفق‌ترین شرکت‌های تولید فناوری امروزی، و استفاده از تجربیات مردان و زنان موفق، به شما در رسیدن به اهداف‌تان کمک خواهد کرد.

 

توضیحات تکمیلی

نام کتاب

INSPIRED: How to Create Tech Products Customers Love

نام نویسنده

سال انتشار

2017

انتشارات

تعداد صفحات

370

زبان

کد کالا

B-003

نوع چاپ

وزیری – جلد عادی, وزیری – هارد کاور