• چاپ استیکر اختصاصی
  • چاپ ماگ اختصاصی
  • چاپ کتاب اختصاصی
  • 0

    قوانین همکاری کادینر با طراحان

    قوانین همکاری کادینر با طراحان

    قوانین همکاری کادینر با طراحان

    به طور کلی دو برنامه همکاری میان طراحان و کادینر وجود خواهد داشت؛ ( برای مشاهده متن توضیحات روی بخش مورد نظر کلیک کنید‌)

    فروش انحصاری

    در برنامه فروش انحصاری مجموعه کادینر یک مجموعه‌ای را به طراح سفارش می‌دهد و کل پکیج طراحی را به قیمت مشخصی خریداری می‌کند، از آن پس مالکیت حقوقی تمام آثار با مجموعه کادینر است و طراح تنها مالکیت معنوی بر اثر دارد و اسم او به عنوان طراح ثبت خواهد شد، اما اختیاری در تصمیم‌گیری در زمینه نحوه فروش و استفاده از طرح نخواهد داشت.

    فروش اشتراکی

    در فروش اشتراکی کلیت همکاری به این شکل است که طراح به ازای فروش هر طرح عدد ثابت و مشخصی را دریافت خواهد کرد. در زمینه فروش اشتراکی در بعضی طرح‌ها، طراح آثار گذشته خود را تحویل مجموعه کادینر می‌دهد تا کادینر به مانند یک پلتفرم آثار را به فروش برساند. در این شرایط طراح این اختیار را دارد که تصمیم بگیرد که در زمانی آثار او دیگر از طریق کادینر به فروش نرود. در این شرایط این آثار با برچسب «این اثر به درخواست طراح غیرقابل فروش شده است» نمایش داده خواهد شد. تبصره: با توجه به اینکه مجموعه‌ی کادینر هزینه‌هایی را در جهت آماده کردن طرح، قرار دادن در سایت و همچنین پرموت کردن طرح‌ها انجام می‌دهد، باید حداقل یک سال از زمان قرارگیری طرح در سایت گذشته باشد، تا طراح بتواند تصمیم بگیرد که طرح‌هایش از طریق مجموعه کادینر به فروش نرود. در بعضی مواقع مجموعه‌ای به سفارش کادینر و نظارت مستقیم مجموعه طراحی شده است و به خواسته طراح برنامه فروش اشتراکی فعال شده است. در این شرایط با توجه به سرمایه‌گذاری که مجموعه کادینر بر روی پکیج طراحی انجام داده و نظارت کاملی بر طراحی و اجرا داشته است، امکان تصمیم‌گیری در زمینه نحوه فروش برای طراح امکانپذیر نیست، اما طراح تا آخرین روز فعالیت مجموعه کادینر از عواید فروش آن بهره‌مند خواهد شد. همچنین در این شرایط مجموعه کادینر متعهد است تا از این طرح‌ها تنها در سایت کادینر استفاده کند.

    کادینر امیدوار است تا همکاری خوبی با طراحان با استعداد ایران عزیزمان داشته باشد.

    کادینر، دنیای استیکر و برچسب لپ‌تاپ و گوشی هست، شما توی کادینر خیلی راحت می‌تونید از بین صدها طرح موجود استیکرهای مد نظر خودتون رو انتخاب کنید و خیلی زود تحویلشون بگیرید. توی کادینر ما انواع مختلف استیکر در دسته‌بندی‌های متنوع رو داریم.